zondag 11 maart 2018

Cas on Friday # challenge 128 Celebration card with sequins.


Via het blog van Mariken kom ik hier terecht en ik snap het verschil niet tussen Cas on Friday en Cas on Sunday , maar het blijken dezelfde blogs te zijn, of niet????

Ik wil dus graag een keer meedoen met een CASkaart en heb geprobeerd er één te maken, het
is mijn eerste. Persoonlijk wilde ik er nog een tekst op doen onder die lantaarn, maar heb het niet gedaan omdat er al middenin een tekst staat.De oorspronkele kleur van de lantaarn is Berry Burst van SU, maar op de foto kreeg ik het niet goed met dit grijze weer.

Ik hoop dat tie voldoet aan de CASeisen. Ik ga gauw naar de andere kaarten kijken.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt CAS en mooi !
    Inderdaad geen tekst meer erbij !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Gerrie ! Ik weet het verschil ook niet hoor ... ik vind het ook altijd moeilijk CAS maar dit is wel tof gevonden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen idee of dit kaartje aan CAS-eisen voldoet. Maar ik vind hem prachtig!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, er is geen verschil. Het blog heette eerst CAS on Sunday en dat is op een gegeven moment veranderd in CAS on Friday. Maakt verder ook niet uit, jouw kaartje is leuk. Gaaf gedaan zo met die sequins,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Gerrie. Hij voldoet aan de CAS eisen. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen