donderdag 19 april 2018

52 Weeks to Christmas, week 16


52 Weeks to Christmas, week 16.

Goede middag lieve bloggers,

Ik ben een beetje laat. Met dit mooie weer hebben we uiteraard heerlijk gefietst en

vanmorgen moest ik naar de mondhygieniste in ee naburige plaats, zodoende vliegt

de dag weer voorbij. Ik ben heel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft en zal gauw

mijn kaart plaatsen. Deze keer heb ik mijn scrappapiertjes maar weer eens gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle lieve en leuke reacties, ik begin al aardig wat namen te

kennen van iedereen en dat maakt het nog leuker.

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart !
    Mooi die tekst erop !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Gerrie!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kerstkaartje Gerrie.
    Wat heb je een mooie boom gestanst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Gerrie! En lekker dat je tijd had om te gaan fietsen met dit heerlijke weer.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart Gerrie,
    Leuke kleuren en mooi met de tekst rondjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Gerrie. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart, leuk met die tekst en kerstboom, en ook mooi papier ! En nu nog heerlijk genieten van het prachtige weer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk die letters zo, en ook het model.
    groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kerstkaartje Gerrie...leuk gedaan zo met die letters en de mooie kerstboom....TOP!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooi kaartje zo !
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kerstkaartje! Mooi papier en leuk model.
    Als je tijd hebt kun je vandaag weer fietsen want het is weer heerlijk weer! groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee leuke kaart Gerrie ! Mooi met die lettertjes erbij. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen